HCF
Kills
0
Deaths
0
KDR
0.0
Lives
0
Playtime
N/A
Practice
Kills
0
Deaths
0
Wins
0
Losses
0
Fights
0
Global ELO
1000
Soup
Kills
0
Deaths
0
Highest Killstreak
0
Events Won
0
Events Lost
0
New gamemodes are coming soon!
You closed and denied my appeal for no reason at all at least give me a reason
ImNotDeadYet  1 week ago
Hello could you help me? Your account has been suspended from the Veltpvp Networ
Rolika55  2 weeks ago
yo whats up , can you just unban me <3
Precided  4 weeks ago
im got banned for no reason again idk why will you plz unban an check the logs
84p  1 month ago
thank you so much and merry christmas
TrapRemix  1 month ago
can u unban
Cheaater  2 months ago
yo you gonna tell me why i am banned or you just gonna deny
pepeguh  2 months ago
why did you close my ticket?? wtf i was holding my sword when i got banned
Indispicable  2 months ago
So reading through the comments they just deny cus they feel like it...
Dervs  3 months ago
bruh please give me a reason on my appeal on why i was banned
unstitch  3 months ago
you can make me a SS on discord?
MisplacedPlayer  3 months ago
Love ya
weighing  3 months ago
Whats you discord please I need your assistants badly D;
Feti  3 months ago
I was banned for the second time yesterday and i have proof i was not cheating.
Tanntrix  3 months ago
thanks for accepting my ban appeal
AquaMxm  3 months ago
Little peace of shit i said why you ban me no reason fck u L
SparkWitty  3 months ago
lol u closed my ban appeal thread for no reason
BlayzePvP  4 months ago
fuck u loser
YaBoiAeird  4 months ago
idek what i was banned for but nice deny,
BlackBaby  4 months ago
i got banned for no reason, appealed, and it u closed it with no reason given?
Rattla  4 months ago
Hello Super Star!
Spyna  4 months ago
dude i got banned because i was playing on na LOL u can check my logs
NOVISI0  4 months ago
Why u denied my ban appeal?You didnt even answeared to my question.Why i got ban
MilanoMood  4 months ago
For what i got banned?
g0dlish  4 months ago
i got banned for the same reason as my last appeal i cant appeal anymore
Sutsuki  4 months ago
wheres the reason i got banned it doesnt tell me anywhere?
124O  4 months ago
can u check my ticket plz?
IMakeYouMadBro  4 months ago
ty Ourboy <3
FrostyGFX  4 months ago
oh come on! the anticheat has false banned me! SS me i'm legit
ImSte_  4 months ago
Come on man i start play hcf from 2017 dude i always butterflyclick and now...
302ms  4 months ago
why
KO3  4 months ago
Hello other half
LFR  5 months ago
v best staff w/ printscrn
Gibbel  5 months ago
Clapped
Yanny  5 months ago
Hey i got a problem about rank scam. My friend got scammed
Mepzi  6 months ago
Howdy
WhatForPvP  7 months ago